Ahad, 20 Disember 2009

Hari ini hari terakhir

InsyaALLAH, hari ini merupakan hari terakhir aku kat USM nie. Petang lepas exam last paper jam 5.00-6.30 ptg maka aku pun startlah enjin keta zoooop terus balik ke Johor Bahru. Tak sabar aku nak jumpa anak2 n insan yang aku kasihi ( My love hubby ). Apa pun aku kena berhati-hati memandu. Almaklumlah malam2 nie. Tak per biar lambat asal selamat. Pagi nie bila aku buka jer laptop terus in kat imotivasi. Hohohohohohahahahaha gembira aku bila tengok dah ada beberapa artikel kat dalam tu. Dah ada juga komen2 dari kawan2 lain. Ini bererti blog imotivasi dah sihat semula, semalam dia kena sakit teruk sampai aku pun kena jangkitan sakit hati. Eeeemmmm hilang jap kawalan perasaan semalam. Mana tak nya dah lah hanya ada 1 artikel jer, tu pun artikel maklum blog imotivasi kena hack, dah tu aku nak reply kat artikel tu pun tak boleh. Tapi hari nie.... semuanya dah ok semula. Aku pun bertambah-tambah semangat dah. Semangat nak balik jumpa insan-insan yang sentiasa bersemadi di hatiku ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan