Selasa, 19 Januari 2010

Sepagi bersama Hubby

Semalam dan hari ini aku ambil Cuti Rehat. Cuti untuk melayan anak-anak dan suamiku. Dua hari ini juga aku jadi driver untuk suamiku. Hantar dia pergi dan ambil dia blik kerja. Tak sanggup aku nak tengok dia naik motor jauh2 tu. Lepas hantar dia terus balik rumah tunggu anak-anak balik sekolah pula. Pagi nie lewat ikit balik rumah, sajer tengok suami aku kat kilang mee nya. Tengok operator kilang panaskan air mesin mee. Pukul 9.50 pagi baru aku gerak balik. Ingatka nak tengok sampai mee tu siap proses. Aku ubah fikiran... balik lah dulu tengok anak aku yang pompuan tu nak balik dari sekolah agama. Petang nanti pukul 5.00 gie ke kilang semula amik suamiku balik. Release stess aku.... dapat melayan anak-anak dan suami. Tak fikir pasal kerja. Eok aku kerja baru fikir semula hal-hal kerja. Dua hari nie, tumpuan aku hanya untuk anak-anak dan suamiku sahaja. I love u all. They make me happy. Syukur Alhamdulillah di atas anugerah yang ALLAH berikan kepadaku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan