Sabtu, 24 Oktober 2009

Semalam yang berlalu

Diam tak diam dah hampir 2 bulan aku tak mencatat sesuatu di laman blog nie. Tak berkesempatan. Hari nie, aku terasa sangat nak masuk blog nie. Rindu giler la senang cakap. Terima kasihlah kepada Puan Wan Salmah, guru dari Negeri Sembilan yang sudi menjadi rakan baru dalam blog aku nie. Terima kasih ya. ..... Hari nie ada berita gembira dan sedih nak aku catatkan di blog aku nie. Gembiranya ialah aku dah dapat surat tawaran kenaikan pangkat. Syukur Alhamdulillah. Sedihnya ialah aku kena posting kat Mersing. Peehhhh.... jauh tu. Kusut juga aku, ada juga rasa nak tolak jer promotion nie. Mujurlah suami memberi moral support. Moral support dia pun aku tak sanggup nak tinggal dia dan anak-anak kat JB nie. Nak pindah semua ke Mersing pun tak berbaloi, kat JB nie rumah sendiri ada. Huby aku lak memang dah ada kerja kat JB nie. Kalau kat mersing, bakal makan ikan masin jer lah kami..... Sabar, tawakal, ikhtiar dulu. InsyaALLAH ada jalan keluar. Nak lapor diri 02hb November nie. Tak per lah, relak dulu. Rezeki untuk keluarga kami. Doa, usaha, ikhtiar dan tawakal ( DUIT ).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan