Rabu, 28 Oktober 2009

Memori silam yang indah di SMDS



Di kiri dan kanan nie adalah schoolmate aku masa tingkatan 4 & 5 di Sek. Men. Dato' Sulaiman, Parit Sulong, Batu Pahat, Johor. Gembiranya aku sukar untuk digambarkan bila dapat berhubung dengan diarang semula setelah hampir 15 tahun kitarang terpisah ( Last 1994 - SPM ). Syukurlah zaman sekarang nie kemudahan ICT dah membangun di Malaysia. Aku jumpa balik diarang nie kat facebook. ALLAH........ sukanya aku. Diarang berdua nie memang istimewa, mana taknya..... diarang kahwinn ngan couple yang sama sejak sekolah. Kiranya cinta monyet dah jadi cinta gajah. Yang gambar dengan anak tu namanya Mastikawani Binti Maslan, suaminya pun schoolmate kitarang namanya Rahim. Yang gambar berdua nie namanya Siti Aminah Binti Masro, suaminya nama Zaidi, samalah schoolmate gak. Bila tengok gambar diarang nie automatik sweet memory di SMDS bermain balik dalam kotak fikiran aku. Wahai kawan...... semoga korang bahagia berkekalan dan ceria selalu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan