Jumaat, 30 Oktober 2009

Kisah di sebalik mee

Ini gaambar mee ( semua orang tau ). Sajer jer aku nak bagitau lai. Istimewanya mee nie, hubby aku wat sendiri. Dua hari nie dapur aku dah jadi lab. Dia test wat mee coz dia dapat job baru berkaitan mee. Hubby aku nie kejanya selain dari repair komputer dia juga adalah consultant business member2. Sejak dia kehilangan kaki kanannya , nielah keja nie. Kali nie dia dapt job berbaloi. Member offer dia handle kilang buat mee. Dia nie dulu Food Teknologi Degree, so dia tau la pasal benda2 makan nie. Mee kat atas tu dia buat tak guna mesin apa pun. Dia wat secara tradisional, katanya nak test jer dulu sebelum kilang sebenar operasi. Sedap gak mee yang dia wat. Petang tadi aku goreng mee tu, siap hias-hias lai. Sodap........ tuh. Suamiku hai suamiku. Banyaknya ALLAH bagi kelebihan dan kepandaian. Syukur Alhamdulillah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan