Ahad, 10 Mei 2009

Apabila aku bosan ?

Hidup ini penuh ketidaktentuan. Ada ketikanya semangat dan keyakinan diri untuk menempuh perjalanan hidup amat berkobar-kobar. Ada kalanya merudum sedikit, naik lagi, turun lagi, paling bimbang turun terus turun nak naik-naik. Parah jadinya. So, bila aku bosan apa aku buat........ aku buat lah apa-apa jer yang aku suka asalkan tidak menyalahi hukum syarak dan tidak melanggari batasan agama sudah. Dosa kecil tu tak dapat dinafikanlah, ya lah aku bukan malaikat. Aku manusia yang penuh dengan kelemahan dan kelalaian. Namun aku mohon pada Tuhan agar sentiasa memberi taufik dan hidayah dalam hidup aku nie.
Aku kalan bosan.......
1. Hah aku pun buka blog aku nie adjust apa yang patut.
2. Aku buka blog kawan2 lain yang ada motivasi.
3. Aku dengar lagu.
4. Aku main ngan anak-anak aku, kekadang aku lak yang lebih-lebih ngalahkan diarang.
5. Aku baca buku motivasi.
6......... dan macam-macam lagilah ikut mood aku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan