Isnin, 19 April 2010

Majlis perkahwinan sepupuku

Anak Pak cu, majlis nie pada 14.03.2010 di Felda Palong 9, Negeri Sembilan
Mak mertuaku, aku, anak aku (Hafizah) n hubby ku

Bersama Pak Itam, Mak Anjang, Mak n sepupu.

Pak Itam (Hj. Salleh), Mak Anjang, Mak Mertuaku ( Hjh. Saedah), aku n anakku
Gambar2 nie dimabil sempena majlis persandingan sepupu sebelah suamiku. First time aku sampai ke Felda Palong 9 nie. Jumpa ler aku ngan sanak saudara belah hubby aku. Aku memang rapat ngan pak sedara n mak sedara yang dalam gambar tu. Seronok ler kami bersembang sepanjang jumpa kat majlis kenduri kahwin tu. Syukur Alhamdulillah, dapat jugak kami ke majlis tu. Tak pernah sampai kawasan tu pun, kami redah jer ikut signboard. Malaysia nie dah maju, tak der masalah nak cari tempat. Kami sampai petang sabtu kat majlis tu, esoknya kul 2 baru kami bertolak balik JB. Anak-anak aku happy sangat2. Alhamdulillah. InsyaALLAH bulan 6 2010 nie anak Pak Itam lak kahwin kat Tapah, Perak. Ke sana pulak ler kami. InsyaALLAH.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan