Selasa, 16 Februari 2010

Terkini tentang aku




Dah seminggu aku tak mencatat apa2 kat blog kesayangan aku nie. Sibuk buat tesis. Tak siap juga tesis aku tuh. Syukurlah dah tinggal bab akhir jer. InsyaALLAH dalam minggu nie siaplah tu. Azam aku next week aku nak send email kat penyelia aku untuk semakan akhir sebelum aku binding dan hantar untuk penilaian. Hari ni... mak dan ayah aku datang ke JB. Seronok aku, yang paling seronok adalah anak2 aku. Sampai jer mak dan ayah aku kat rumah aku nie... tak kering gusi anak2 aku bersembang n gelak2. Ni dah hampir kul 12 malam pun masih lagi anak pompuan aku tu bersembang ngan neneknya. Aku pulak... ni ler teringat nak update blog aku nie. Semalam aku dan anak2 gi jalan-jalan kat taman permainan. Dah lama aku tak teman anak2 aku ke taman permainan. So, semalam petang aku pun ikut ler diarang ke taman. Aku nak upload gambar kami kat taman permainan. Bila mereka buka blog aku nie... leh jadi kenang-kenangan. Memori indah antara kami.

1 ulasan:

  1. Salamelekom, wbt adikku Mien yg manis.
    Ooo gitukah?Isteri pakai seksi dilarang, tapi bila kat luar suka plak melihat yang seksi2. Tersenyum-senyum plak abg baca.

    Pandai juga adikku yang manis ni melihat persekitaran yang menggoda yer.. :)

    Apapun, yang abg bleh kongsi ialah itulah namanya kehidupan yang tetap kena melalui pelbagai ujian. Ada yang berjaya, dan tidak kurang yang gagal melaluinya. Moga-moga adik dan saya dikalangan yang berjaya menjalaninya, InsyaAllah.

    BalasPadam