Isnin, 8 Februari 2010

Cerita Aku

Salam sejahtera.... 03 Feb yang lalu adalah birth date anak lelakiku. Dah 12 tahun umur dia. Malam tu kami sekeluarga keluar makan. Hubby aku belanja makan " Besar punnnyaaa". Seronok anak2. Aku lagilah happy. Minggu nie aku cuti seminggu. Cuti nak siapkan tesis. Petang nie aku nak bawa anak lelaki aku buat kad pengenalan. Sukanya dia. Kalau boleh tak nak gie sekolah. Aku paksa dia gie sekolah gak. Petang, balik sekolah baru gie Jabatan Pendaftaran wat IC dia tuh. Dah lama aku tak buka blog kesayangan aku nie. Jadi hari nie ada masa sikit aku pun bukalah dan catat sesuatu. Rutin harian aku yang sibuk ngan kerja dan keluarga membuatkan aku tak sempat nak buka blog nie. Apa yang penting adalah ini blog aku, so bila-bila masa jer aku leh catat sesuatu ikut suka aku ler kan. Kepada kengkawan dan juga pengunjung2 yang singgah kat blog nie, aku ucapkan terima kasih bebanyak. Maaflah kekadang dindingnya bersawang. hehehehehe. Wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan