Jumaat, 3 Julai 2009

Kerinduan Yang Amat Sangat

Kumerindu, merindu selalu, kau selalu, selalu dihatiku. Ukhuk ukhuk ukhuk, sungguh pantas masa berlalu. Diam tak diam sudah hampair 2 bulan aku tak up-date blog aku nie. Entah apa yang aku busy sangat pun aku tak tahu. Tapi seingat-ingat aku lepas final exam USM aku mula buat laman blog nie. Lepas tu aku kemaruk dengan blog dan tiap-tiap hari aku buat catatan baru. Lepas tu aku dah mula miss-miss. Sibuk dengan kerja. Bulan 6 pulak aku bertukar tempat kerja lagi la aku tak der masa. Maklum jer lah kerja tempat baru kena buat benda baru so macam-macam benda ada kat kepala otak aku. Walaupun aku sibuk, hati aku nie selalu ingat kat blog aku nie. Cuma tu lah keadaan membuatkan aku tak berkesempatan membuat catatan baru. Hari nie, aku betuk-betul tak dapat menahan rindu. Maka aku lepaskan juga gian aku kat blog nie dengan catatan baru. Memang aku rindu sangat nak membuat catatan kat laman blog aku nie. Hahahahahahaha aku dah melepaskan kerinduan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan